محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

یازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک سال ۱۳۹۴

منبع خبر : روابط عمومی سازمان نظام صنفی - شنبه ۱۸ مهر ۱۳٩۴

آئین‌نامه اجرایی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

همکار گرامی

با سلام و احترام،
در جهت گسترش فرهنگ ورزش و تقویت روحیه همکاری و همدلی در اعضای خانواده صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران یازدهمین دوره فوتسال جام انفورماتیک را با پوشش خبری گسترده برگزار خواهد نمود.

امید است این دوره از مسابقات با بهره گیری از تجربیات دوره‌های پیشین و از طریق جلب مشارکت اعضا و همکاران شاغل در آنها و خانواده‌هایشان، نمونه شایسته‌ای از یک همایش فرهنگی در این صنف پیشرو بوده و این رقابت سالم ورزشی بتواند ضمن ایجاد و استحکام دوستی‌ها در بدنه صنف، عاملی جهت بالا رفتن روحیه نشاط و انگیزش در همکاران باشد.

مسابقات فوتسال جام انفورماتیک بر اساس برنامه زمان‌بندی صورت گرفته، از روز جمعه مورخ ۲۷/ ۶/ ۱۳۹۴ آغاز و با برگزاری مسابقات در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته، نهایتاً در روز جمعه مورخ ۸/ ۸/ ۱۳۹۴ با تعیین تیم قهرمان، خاتمه خواهد یافت.

از همکاران محترم عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران دعوت می‌گردد در صورت تمایل به ثبت‌نام در یازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک، نسبت به مطالعه آیین-نامه اجرایی اقدام و فرم‌های پیوست را تکمیل و به همراه مدارک موردنیاز (مندرج در فرم پیوست)، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۳۱/ ۵/ ۱۳۹۴ به دبیرخانه سازمان (نشانی پست الکترونیکی Info@tehrannsr.org) ارسال فرمایند.

با تشکر
اصغر رضانژاد
دبیر سازمان

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و مشاهد تصاویر بازی‌ها به سایت اختصاصی مسابقات به نشانی www.ifCup.ir یا سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به نشانی www.tehrannsr.org مراجعه فرمائید.

 


 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Instagram
 
Google Analytics Alternative